Afstuderen in Namibië - Reisverslagen van Danee Klever - WaarBenJij.nu Afstuderen in Namibië - Reisverslagen van Danee Klever - WaarBenJij.nu

Afstuderen in Namibië

In Namibië ga ik een aantal belangrijke dingen doen die met mijn afstuderen te maken hebben. Ik zal onderzoek doen naar danseducatie op het pre-primary onderwijs in Namibië (afstudeeronderzoek), ga ik stage lopen op de Namib High School (VO stage), zal ik danslessen geven bij Dane Factory Swakopmund (AKKE stage) en zal ik een dansstuk maken (examen dansmaker).

Recente Reisverslagen:

04 April 2016

'The Box'

18 Maart 2016

''Is het alweer vrijdag?''

13 Maart 2016

''In het weekend tank ik even bij.''

03 Maart 2016

''Strak in het pak''

25 Februari 2016

'Betreden op eigen risico.'
Danee

Danser - Dansdocent - Dansmaker van 21 jaar. Oorspronkelijk uit het bourgondische Maastricht, gewoond in het gezelloge Tilburg en leeft nu in het avontuurlijke Swakopmund.

Actief sinds 15 Feb. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4615

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 06 Mei 2016

Afstuderen in Namibië

Landen bezocht: